Glad överaskning

Idag så överaskade jag min systerdotter med den rosa mobilen... Hon skrek av lycka när hon upptäckte att det inte bara var en återanvänd kartong :D Men lyckan vände snabbt i tårar när hon inte hittade den gamla mobilen. Eftersom hon inte hittade den så "kidnappade" jag och mamma henne och for till macken för att köpa ett nytt abonemang. Grädden på moset blev när hon sa att detta var det bästa hon varit med om och att hon kände sig bortskämd.... Bortskämd är hon absolut inte för min syster och hennes man har som regel att vill man ha något speciellt får man spara, så man lär sig att man inte bara kan få allt man pekar på. Bra regel tycker jag! Bra att få en pengauppfattning... Så det kändes så skönt att få kunna skämma bort henne för en dag, för vem önskar inte att få bli bortskämd emellanåt???



25 dagar...... *LÄNGTAR*

Kommentarer
Postat av: Log

Du är en snäll moster du:)

2008-04-05 @ 19:39:21
URL: http://www.loglady.blogg.se
Postat av: Mz Blond

Gör mitt bästa för att ligga på plussidan ;)

2008-04-06 @ 19:23:24
URL: http://thecookie332.blogg.se
Postat av: grannys gullifjun

tack för du finns kram mamma och grannys gullifjun
du är den bästa mostern och syrran i världän

2008-04-10 @ 19:05:39
Postat av: Helena

Japp, håller med om att du är en bra moster, vill också ha en sådan, moster alltså!!!! Har ju glömt att fråga om kalaset och vilka miner som kom efter paketöppnandet av denna rosa mobil. Nu vet jag det! Jag hoppas ni fångade det hela på bild? Ha det bra! Helena

2008-04-16 @ 11:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0