Stockholm

Det första jag fick höra igår morse var: Mamma, idag är det Stockholm!

Tågresan gick över förväntan... Sonen skötte sig exemplariskt *stolt* Att vi dessutom hade turen att de framför hade med sig en bärbar dvd (i vilken de tittade på Star wars) gjorde inte saken sämre.. hehe..

Idag är det fortfarande Stockholm och vi (min kusin, hennes fästman, sonen och jag) har gjort Grönan *ler* Jag och Sonen har åkt Vilda musen tre gånger för den va ju "jäkligt" rolig, sen efter lite övertalning tordes han även åka kvasten *ler stort*. Kvasten hamnade efter detta på plats nummer ett i "det roligaste vi åkt under dagen"- listan som han hade :D Vi skulle egentligen ha stannat kvar o tittat på sommerkrysset men vi blev lite trötta och nöjda efter allt roligt vi hunnit med och sockerchocken (de säljer ju sockervadd *ler*) lagt sig ...

Nu så här på kvällen/natten så väntar vi bara på att min brorsdotter ska komma tillbaka hit ifrån thevoice-konserten... JA vi skulle egentligen varit där vi med men orkade bara inte med det... *fniss*

Imorrn så har vi inte riktigt kommit på vad vi ska hitta på än... Skulle vara roligt att få nått bra förslag på vad man kan göra här i huvudstaden när budgeten är tajt...

Tack o god natt...

Kommentarer
Postat av: LogLady

Hoppas du hade det underbart mysigt i Sthlm. Blev det nåt skoj på söndagen?

2008-08-18 @ 12:33:11
URL: http://loglady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0