Små grytor har oxå öron

Ikväll har jag "met the parents" för första gången... ler.. ja det gick bra... det tror jag berodde på att det va en spontan inbjudan. O för alla nyfikna så har jag nu alltså gått från att vara singel till att ha ett förhållande till att träffa föräldrar inom loppet av några dagar.. haha.. men nu va det inte detta jag skulle säga... Jag fick en liten rundtur, med en härlig visning av foton av en viss herre som barn.. ler stort.. och sen så har dottern berättat allt för sina farföräldrar hehe.. så de visste nog mer om mig än vad jag själv gör :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå.... du måste ju berätta mer!!!!!!!

Jag blir ju så nyfiken att jag nästan spricker =)

Fasen vad kul, vad glad jag blir!!!

Puss o kram på dig.

Vi hörs inom kort... nu måste jag tyvärr lägga mig och sova... annars hade jag ringt!!

2008-12-18 @ 22:16:54
Postat av: Kicki

Hallå... du måste ju berätta mer!!!!

Blir ju så nyfiken att jag nästan spricker =)

Fasen vad kul, vad glad jag blir!!!

Hade jag inte varit dödligt trött hade jag ringt... för jag vet ju att du är vaken!!

Vi får höras... och det snart!!

Kram

2008-12-18 @ 22:19:08
Postat av: Kicki

3:e gången jag försöker få iväg en kommentar, hoppas det fungerar nu!!



Hallå... du måste ju berätta mer!!!

Blir så nyfiken att jag nästan spricker!!!

Fasen vad kul, vad glad jag blir =)

Hade jag inte varit dödligt trött hade jag ringt för jag vet ju att du är vaken!!

Vi får höras... och det snart!!!!

Kramelikram

2008-12-18 @ 22:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0