Tankspridd :S

Har ni nån gång funnit er i en sån situation att du och en vän pratar om en sak medan du egentligen tänker på något helt annat? Jag och min "tvärsövergatangranne" var ute och promenerade bort nåra liter glass, när jag upptäckte att jag inte alls tänkte på träning som vi höll på att prata om... Det är ju inte alls roligt att upptäcka att man inte är med och att man på ett snyggt sätt måste hitta tillbaka in i samtalet igen. Som tur var så hade jag inte varit borta därifrån nån längre stund :D

Igår var det så åter dags att sitta vid ån med ett glas i handen... vi satt där fem tjejer och pratade om allt och lite till men mest tittade vi på folket.... tror halva sundsvall gick över denna lilla bro som vi satt intill flera gånger.... vissa gick över där tre fyra gånger.. Kollade på alla fina "båtar" oxå :D

Idag har jag faktiskt varit ledig hela dagen och jag är totalt utvilad (trodde inte detta kunde ske på en dag!). Har varit till bänkåsviken och solat, ätit mjukglass, sen satt jag utanför mitt vardagsrum och fortsatte sola, middagen intogs under ett parasoll på en lokal pizzeria, fick sedan kaffe, godis och mera glass hemma hos Mr Nice Guy ;)  Sedan avslutades denna underbara dag som ovan med en prommis runt sjön :D

*Lycka*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0