Varmt....

Har nu på morgonen varit ute med "påandrasidangatangrannen" på en prommis runt sjön. Riktigt skönt, riktigt varmt och riktigt vacker natur... Jag blir så lycklig när jag går där, och om det nu beror på nåra såna där endorfiner eller vad de kallas det spelar ingen roll... Jag blir lycklig!

Jag har nu i någon veckas tid försökt att kolla upp hur många steg jag tar varje dag :D Försöker att varje dag komma upp i de rekomenderade 10 000... gick lite trögt från början men nu kommer jag vissa dagar långt över :D :D Sen att jag går så mkt i jobbet hjälper oxå till... Går isf att cykla med prover till lab, trappan isf hissen... har försökt att hitta den där vardagsmotionen som man många gånger kan få på köpet... 

Nä... nu ska jag strecha lite ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0