Glädjerop...

Mitt i all vardagstristess så händer nått roligt!

Jag fick hem en hel drös med eftersänd post idag.. Ja den borde kommit för en månad sedan... Men mitt i högen låg ett skumt litet brev från Nordea. Började försiktigt att vika kanterna som ska rivas bort och tankarna på att nu har jag missat nån räkning dyker ofrånkomligt upp. Inuti ligger en avi på 595:- som jag tydligen kan hämta ut på citygross el pressbyrån!
Inte alls dumt så här två dagar innan lön.... :D

JIPPIE!!! JIHAAAAAA!!!!! TJOHOOOOO!!!!!!


(Nån som vill följa med till birsta ;) )

Kommentarer
Postat av: LogLady

Jippi!!! Äntligen nåt positivt i räkningshögen! Jag åker gärna på Birsta alltid!!! :D

2008-06-26 @ 09:39:53
URL: http://loglady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0