Midsommarafton...

Är det ikväll (eller va det natten till idag) som blommorna ska under kudden? Jag vet inte alls vilken natt man ska drömma om Mr McDreamy eller Mr Right One eller Mr Right Now.... Vet inte vilken av dom jag ska drömma om heller :S
Kanske blir så att ingen av dom dyker upp mina drömmar.... Vad gör jag då?

Sen till nästa problem.. Vet ju inte om jag hinner drömma alls inatt, kanske blir som inatt att jag inte sovit nått, men nu ska jag inte få panik.... Har ju satt upp en stor neonskylt där det står ledigt på och en kölappsautomat utanför dörren *fniss*

Önskar alla en riktigt glad och trevlig midsommar, själv ska jag inte fira på traditionellt sätt... eller jo det ska jag göra... jobbar och det har jag nog gjort på flertalet midsommrar :) *får tänka pengar... PENGAR*

Glad Midsommar!!!

*pengar*

Kommentarer
Postat av: LogLady

Hoppas du hade en bra midsommarafton, trots att du jobbade. För 2 år sen var du iaf ledig, då spelade vi golf i Skönsberg, sen grillade vi hos er. Kommer du ihåg?

2008-06-22 @ 10:14:20
URL: http://loglady.blogg.se/
Postat av: Mz Blond

Ja o trevligt hade vi... Satt o tittade på korten härom dan :)

2008-06-25 @ 17:36:46
URL: http://thecookie332.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0