Utmanad....

...av Loglady. Alltid lika roligt med utmaningar.

Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren tre nya bloggare och gör en lista av deras namn... Efter att det är gjort skriver han/hon en kommentar i deras blogg för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information...



1. Jag sover med pyjamas och raggsockor :) japp även på sommaren (bor nog för långt norrut trots flytten söderut).

2. Jag har blivit bjuden på en resa men tackat nej utan anledning... (förstår inte riktigt själv varför).

3. Jag älskar att se program om andar trots min "rädsla". Får oftast en känsla av att jag inte är så ensam som jag tror jag är.... :S

4. Jag kan utan problem få i mig ett glasspaket på 2 L... det är ju efter en stund illamåendet kommer *s*


5. Jag är en grymt dålig förlorare... skulle kunna gå över lik för att vinna.... men försöker att inte visa detta. 


6. Jag är i många lägen bra på att hålla masken... ibland för bra för mitt eget bästa.


Jag utmanar Mamma, Joyride och Loglady


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0