Bra dag!

Idag har det hittils varit en bra dag trots att min morfar dog igårkväll. Jag och sonen har städat och dessutom så har min telefon visat sig vara hel och fungerande... den ringde! Det var en av mina bästa vänner som bara ville höra hur vi har det :) Har tänk på hur olika mina vänner är, även om jag har många så är det bara några få av dem som jag verkligen riktigt litar på. En av dem som anser sig vara en av mina närmaste har nog inte förstått att vi halkat väldigt långt bort ifrån varandra då hon aldrig hör av sig utan tycker att det är upp till mig om vi ska träffas eller bara prata med varandra. Och det värsta är att om det gått ett tag emellan våra samtal så kan jag få en utskällning för att vi inte hörs av så ofta... så nu håller jag på att avveckla... har kommit på att jag inte behöver denna negativa energi runt om mig. Har sagt en gång för mycket att det krävs två i en vänskap.. Äh... nog om dåliga vänner och tillbaka till de som gör mig glad och lycklig. Tack för samtalet idag! *många kramar till dig*  Nu ska jag och sonen åka till birsta så han får köpa sig lite lego för egna pengar, äta lite lunch på ikea och sen vidare till en klasskompis som ska hjälpa mig inför omtentan jag har på måndag. Titti som är lite sur för att jag åkt hem ska få ett besök av oss oxå :) Hoppas hon blir glad när vi kommer!!
 

image10
  

Kommentarer
Postat av: Log

Hoppas ni får en bra dag! Men hur ska i hinna med allt det PÅ EN DAG? Kanske är sånt man hinner när man inte har bebisar:) *kramkram*

2008-03-27 @ 13:15:44
URL: http://www.loglady.blogg.se
Postat av: Mz Blond

Vi hann allt men hoppade över vissa delar då det va proppat med bilar på parkeringen... hade glömt att det va invigning.

2008-03-28 @ 09:33:42
URL: http://thecookie332.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0