En liten sak till...

Har nu kommit hem från min exman och hans nya fru (fick tacos och en öl). Glömde ju att skriva att alla barnen fanns kvar när vi slutade för dagen :) Tappade inte bort någon, så det känns bra....

Nu längtar jag till FINALEN. Vill veta vem som kommer att vinna spektaklet.... Hörde föresten idag när jag var på birsta och provade skor att det var fler än jag som röstade på Nordman för att Carola skulle åka ut i lördags :D Trodde kanske inte att jag var ensam om det, men jag har iaf inte berättat det för vem som helst (före nu då).


Solnedgång i stugan


Längtar även till sommaren och sommarstugan. Sitta och titta ut över vattnet, ta en nattur med båten, fiska och bara få vara i lugnet och nuet... ( Bilden är tagen från vår brygga.)

Kommentarer
Postat av: Log

Längtar också till sommaren...grilla och bara vara ute och mysa. Kul att du erkänner röstningen. Själv röstade jag inte,men jag anade att folk hade röstat på Nordman av den anledningen. Kan inte tänka mig att det var för att de hade en bättre låt:)

Jimmy hade förreten redan bjudit hem sin morbror ikväll:( men om du skulle råka hitta en liten slant hemma så kan du väl tanka bilen och komma du med.

2008-03-15 @ 07:42:48
URL: http://www.loglady.blogg.se
Postat av: Mz Blond

Jag upptäckte precis att jag är alldeles rödprickig.. Vet inte varför men det kliar oxå, så jag får nog avstå ikväll. *suck*

2008-03-15 @ 10:08:30
URL: http://thecookie332.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0