LegoLeia....

Sonen frågade mig ikväll om jag hade nån bild på Leia i min mobil... nä det har jag inte, svarade jag lite förstrött. Jo men det har du för jag har skickat en bild jag tagit åt dig! Så nu har jag legoLeia i min mobil.... Gulligt va?!?
Han har sprungit runt här ikväll och spelat in lite allt möjligt i mobilen bla när han gör om sin röst till Darth Vader *fnissar* Sen skulle hans dammsugning oxå dokumenteras.... så jag fick snällt ställa upp som kamerakvinna :) den filmen blev TIO minuter lång (och ingen förstod varför han fick ett minneskort på 1 GB). Sen när vi tittade på film skulle han spela in när Troy sjöng... "tyst mamma... det här är den bästa låten" så för att få den bästa inspelningen klurade han ut vilken högtalare det lät mest ur och la mobilen bredvid den, hoppas det blev bra för annars så blir det väl en repris imorrn. Natti natti... nu ska jag drömma snälla fina drömmar och inte om några zombisar eller om tjejer som kryper ut ur tv-apparater *gäspar*

image15 
Under bilden hade han skrivit mamma. Så frågan är ju egentligen vad han menade med det... antingen så var det jag på bilden hehe... (inte så dumt att få vara Leia!) eller så var det bara så att den var ju till mig. :)

Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

du glömmer väl inte bort att ställa fram kl en timme till sommartid inatt? :) Godnatt, och sov så gott :D

2008-03-29 @ 23:30:17
URL: http://performance.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0