Leta ägg

Idag var det så dags för den stora familjetraditionen "gömma och leta påskägg" som går ut på att en gömmer alla ägg för de andra som sen ska leta på fågel, fisk eller mittemellanhöjd. :) *mums* Det enda problemet var ju att jag är ensam hemma med Titti... Hon är inte intresserad av påskägg tyvärr, så jag fick gömma mitt ägg och sedan låtsas som att jag inte visste vart det var hehe.. Trot eller ej... jag hittade mitt ägg ganska snabbt, jag hade nog inte gömt det så bra *asg*  Nu kanske du tror att jag druckit för mycket av vinet, men det föll mig inte i smaken så tetran fick snällt stå kvar där i skafferiet :)

image8

Kommentarer
Postat av: Log

Men du verkar ha hittat nåt istället för vinet;) Du är tokig du!

2008-03-23 @ 12:59:19
Postat av: Mz Blond

Ja... letar man hittar man hehe..

2008-03-23 @ 18:13:00
URL: http://thecookie332.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0