Panik...

Hade inte panik igår :) men börjar få det över flytten som närmar sig med stormsteg... Igår gick det kalasbra att ha "mina" små gulleungar. De var lite surriga emellanåt, som barn kan vara, speciellt när vi närmade oss sista halvtimmen. Oboy då va det inte många öron aktiverade. Tänk om man som lärare kunde ha en universalfjärrkontroll... Gud va nice ;) bara att kunna trycka på mute när man ska säga nått. hahaha... Det ska jag uppfinna (eller... nä). håller nu på att försöka få in en bra plan över hur flytten ska gå till. Har tre varianter om när jag får flytta in i lägenheten... 1. jag får nycklarna i god tid, alltså helgen innan sista april. 2. jag flyttar in den sista. 3. jag flyttar härifrån den sista och får inte tillträde i den nya förrän den andra maj. Tre senarion och tre datum jag ska boka in folk på... Lite svårt då alla som ska vara med arbetar. Jaja... det löser nog sa hon som sket i slasken.

Kommentarer
Postat av: Log

Jag är övertygad om att du inte kommer behöva nån universalfjärr, du kommer sätta respekt i dem ändå:)

Visst är det jobbigt att inte veta när man får flytta, hade det lika själv. Det är det enda ens nätter handlar om...fnula ut hur allt ska gå till och när:D

2008-03-14 @ 19:00:59
URL: http://www.loglady.blogg.se
Postat av: Mz Blond

mmm... har börjat drömma om eländet. Ser framför mig hur jag och oscar får bo i släpvagnen i två dar. Men det är ju en o en halv månad kvar så det lär bli många mardrömmar till.. eller så ska jag börja drömma om hur det ska möbleras och hur kul vi ska ha det på festen. :)

2008-03-14 @ 22:19:54
URL: http://thecookie332.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0