Skärtorsdag

Idag ska man ju egentligen ta och fara till Blåkulla, men min kvast är på verkstad... Ja så det blir inget åkande för min del, tar kakan till stan i stället :) Syrran ska fixa med middag eftersom ingen i familjen ids stanna hemma under helgen, mamma och pappa ska på bröllop, brorsan till tjejens föräldrar, syster m familj ska till sälen och hemma blir Titti och jag. Mysigt för dom.... Titti och jag ska oxå mysa, ta en och annan promenad, äta godis, se på film eller tv, och naturligtvis äta en superdupergod middag. Om det är bra väder hade jag tänkt släpa ut Titti på en riktig lååååång promenad, men det är inte säkert att hon har någon lust till det... fast då tar jag fram ett koppel och släpar ut henne :) Hon måste ju förstå att hennes syster behöver promenera bort lite av godiset.

Jag fick idag hem tre provbågar :D två av dem va sååå snygga *vill ha* Men detta leder till fler utgifter förutom båge så måste jag till optikern igen för undersökning, ingen ide att köpa nya nu och behöva byta om nån månad igen (även om det är roligt med olika bågar).




Glad påsk!
Glad Påsk på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0