Starwars vs Spiderman

Idag så ska jag sitta och vara supertråkig med näsan i böckerna... Japp tentan närmar sig och det är ju egentligen lite sent påtänkt att börja läsa nu, men bättre sent än aldrig.... Sonen lär väl surra som aldrig förr, för så är det med honom (och många andra barn oxå) att när jag inte gör något speciellt skulle han inte ens märka om jag försvann en stund. Däremot när jag pratar i telefon eller måste plugga så blir han automatiskt en liten magnet som fastnar på mig, han skulle kunna prata ihjäl någon ovan. Hans absoluta favoritämne att prata om är starwars och alla dess karaktärer som han på nått mysko sätt snappat upp fakta om. I torsdags så for vi ju och köpte lego till honom och naturligtvis så blev det starwarstema även där.... Innan starwars så var det bara spindelmannen, så på sätt och vis är det ju roligare med det nya intresset ;)


image13         vs.              image14

Kommentarer
Postat av: Helena

Har nu äntligen hittat till denna sida, har även varit inne på mammas hemsida och kollat lite. Att ni skriver så lika, fast kanske inte så konstigt, ni är ju släkt......Har nu lagt till sidan till favoriter så jag kan läsa varje dag.... Lycka till med läsningen....

2008-03-29 @ 11:41:52
Postat av: Log

Star Wars är MYCKET roligare än Spiderman! Min son har plöjt alla Star Wars filmer ett antal gånger. Att det inte är svenskt tal spelar mindre roll:) Och jag måste nog erkänna att LITE roligt är det allt att titta på;)

2008-03-29 @ 14:35:13
URL: http://www.loglady.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0