Tisdag

Även andra dagen slutade som en bra dag... trots jag hade haft barnen utan handledare :) Kunde lugnt konstatera att eleverna lyssnade på vad jag sa! Nice.... tänkte jag och fick en märklig känsla i magen av lycka. Undrar om denna lycka kommer att hålla i sig även på tordag när jag ska vicka????? Jaja.. bara att njuta så länge det varar (som bakterien sa).

Idag fick min underbare son följa med sin lillebror hem (alltså åka hem till pappa) och vara med han en stund, det slutade med att vi fick äta en god middag med min exmans nya fru :) Hon hade även gjort en sockerkaka som vi smaskade på till efterrätt.... När min exman kommit hem och ätit sin middag så blev det en skvätt glass oxå... inte fel att skölja ner sockerkakan med glass inte... det värsta är ju bara att jag blev så mätt att jag inte hade behöft ta bilen hem utan hade nog rullat ner för backen iaf.

Mobilen sonen vänat på kom idag *lycka* Nu ska den ju bara laddas oxå.... När jag beställde den så skulle man få en w200 med på köpet och på bilden var den rosa... Kanon, tyckte jag. Har trots allt inte vågat att hoppas på att den verkligen skulle vara rosa, för min systerdotter skulle svimma om hon fick en rosa mobil...  Jag hade ju tänkt att hon skulle kunna få den som blev "över" för jag behöver ju inte ha en till som inte ringer :) MEN den va rosa och den va riktigt fin, så nu ska jag ladda upp även den så hon kan få den när hon fyller år...

Ikväll ska jag börja att följa en ny serie på femman, ska bli skönt att slippa tänka på alla de dagserier jag nu missar då jag är i skolan hela dagarna :)

Ha dé


Kommentarer
Postat av: Log

Visst är det skoj när ungarna lyssnar? Hade praktik i en fyra när jag väntade Kim, rätt som det var så var jag ensam ett par dagar! Kul var det iaf:)

Var serien bra då?

2008-03-12 @ 10:04:30
URL: http://www.loglady.blogg.se
Postat av: Mz Blond

Ja det ger ju en konstig maktkänsla som bara vill ha mer hehe...

2008-03-12 @ 17:28:36
URL: http://thecookie332.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0