Jaha.. vad göra?

Sitter på jobbet o funderar på vad jag ska hitta på... känns som jag skulle gjort mer nytta av att vara hemma o fortsatt min pyntning.. :D Får främmande imorrnkväll av min älskade kusin/syster, ja hon är mer som en syster än som en kusin då vi i stort sett vuxit upp tillsammans.
Jag hade tänkt att vi skulle baka peppisar o dricka glögg men jag kommer inte hinna att göra någon deg *suck* så isf får det bli en köpesdeg... men de är inte lika goda tycker jag. Fast jag vill ju känna doften av nybakade peppisar, undra om jag inte har nått kanelljus kvar från förra julen... hmm... för de luktar lite samma sak hehe.. kan ju alltid köpa färdiga oxå haha.. jaja.. får se hur det blir, ska ju jobba hela dan imorrn oxå så jag kommer att vara lite halvtrött.

Har hört mig för om hon inte kunde klippa mig oxå, det kunde hon så jag kommer att bli snaggad igen :D inte illa tycker jag då mitt hår är i stort behov av en dejt m en sax *s* tror jag kommer att bli ganska korthårig denna gång, om jag inte ber henne göra en Britney på mig... haha... Ska även be henne färga mitt hår, ja det som blir kvar, i någon rolig ny färg. Vad tror ni om blått??? Grönt brukar det kunna bli trots mina försök att det inte ska bli det, så jag vill testa ngt nytt denna gång.

Kommentarer
Postat av: Helena

Skönt att få bli lite ompysslad av kusinen, tycker du är fin med lite mörkare hår, blått blir nog bra....

2008-11-30 @ 21:11:45
URL: http://mammarodlund.blogg.se/
Postat av: MzBlond

Ja.. men nu blev det inte blått, utan lila. O dessutom är jag toksnaggad hehe...

2008-12-01 @ 09:05:04
URL: http://thecookie332.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0