Solsken ute o i sinne

Japp.. nu har jag varit ute på prommis... sååååå skönt! Solsken o inte spec kallt heller.. men så had ejag pälsat på mig som om det vore -20 haha...

Men jag såg några saker som faktiskt är liiiiite typiska för män. (tar du åt dig kanske jag kommit åt en öm punkt! ;)  )

En pappa skulle sladda med barnvagnen.. men det han inte tänkte ens en LITEN tanke åt är att det inte GÅR att göra det på en grusplan.. vagnen välte o gjorde en riktig volt! Japp med barnet i!!! Sen nästa herre.. stod o pinka.. inte långt ifrån där alla vi som va ute gick förbi o kunde se det mesta som visades haha... vad tänkte han på???  Den tredje kunde inte göra upp eld till sin fru hehe... men det borde ju iaf ingått i grundkursen ;) Lite gentleman måste man som kvinna låta mannen vara hihi..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0