Glädje trots regn

Idag har jag en riktigt skön slappardag :D Har inte fått mkt gjort alls.. sitter mest o tänker på telefonsamtalet jag fick på morgonen.. Det värmde mitt hjärta, har saknat din röst.

Men jag tror att jag måste komma tillbaka till verkligheten o göra nån liten nytta idag haha... Behöver handla lite oxå men gruvar mig för att sticka ut näsan i regnet... såg ut som en nybadat katt igår när jag kom in efter att ha hämtat sonen på skolan hehe.. han tog till o med ett foto.. så jag har bildbevis på det ;)


Kommentarer
Postat av: Mikael

Och vad vill du ha sagt med bilden? För jag kan då inte se någon skillnad på ditt torra och ditt blöta hår :).

2008-10-03 @ 23:13:21
Postat av: MzBlond

Nä.. jag vet... jag är lika snygg vilket som ;)

2008-10-04 @ 15:01:40
URL: http://thecookie332.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0