Appropå lite o ingenting o personer man känner

Har precis upptäkt hur litet Sundsvall är... Verkar som alla känner alla o några fler... Även om man känner personer från ett annat ställe, så känner den nån som känner nån som är bekant med nån av mina vänner (blev kanske lite luddigt.. haha...) Men det jag vill säga är att det är rätt intressant hur saker o ting kan utveckla sig... *s*

Vill ni höra början? inte??? då kan du sluta läsa här... annars fortsätt...
jo.. jag fick ett mail från en person som inte bor här i lilla stan, utan i en ännu mindre by ;) o eftersom detta mail va vidarebefodrat så såg jag några adresser till några jag (ja lilla jag! blev chockad själv) känner.. blev ju då nyfiken på vem avsändaren var *s* Känner inte personen ifråga men denne är väldigt bekant till utseendet... men kunde inte placera vart vi kan ha setts... ska väl om jag orkar fortsätta att luska i detta.... haha... Det känns lite som att alla känner apan o att apan känner ingen ;)
Nu hoppas jag bara att ni förstår vad jag menar *s* blidde lite suddigt o luddigt...


Kommentarer
Postat av: Helena

Ok lite luddigt men förstod den biten att alla känner apan men apan känner ingen i alla fall.....

2008-09-12 @ 21:14:02
URL: http://mammarodlund.blogg.se/
Postat av: MzBlond

haha... ja men så är det ju... :D

2008-09-12 @ 21:18:37
URL: http://thecookie332.blogg.se/
Postat av: Kicki

Jag förstår det hela mycket väl!!!! =)

2008-09-19 @ 23:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0