Förlossningen

Jag va ensam inne på en förlossningssal, ja naturligtvis va ju en gravid kvinna som skulle föda där oxå.. Allt va frid ända till det va dags att krysta ut barnet o ingen barnmorska fanns i närheten. Ut kommer bäbisen i en rasande fart o jag måste ju ta emot den... kommer på mitt uppe i allt att jag inte vet hur jag ska göra alls..  Men allt går bra tills jag inte når peangerna eller navelbandet eller sax o allt blir bara svart.. Får på nått konstigt sätt tag i dessa verktyg o fixar biffen.. Bäbis blir fri navelsträngen o mår bara bra.. En pojke blev det!





Tänk vad konstigt man kan drömma ibland *s*

Kommentarer
Postat av: Helena

Du vet väl att man inte ska ta jobbet med sig hem, har jag hört i alla fall.....

2008-09-04 @ 13:01:34
URL: http://mammarodlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0