Glass

Ikväll så fick syster för sig att vi skulle ta barnen till birsta för att äta glass :D Kul tyckte jag o vi följde med... Dels för att det alltid är gott med glass o dels för att det skulle vara skönt att slippa att se väggarna hemma en stund *ler* Sonen ville som vanligt inte ha glass utan en slush, o jag åt lakrits o kolaglass (riktigt gott). Sen blev det en tur in på panduro (igen) o sonen fick några smågrejer som jag inte ens visste vad det va för nått. hehe... Mini plus plus hette det... är det nån annan som har hört talas om det??? Men iaf så kommer han nu till mig o visar olika små saker han har byggt :) Verkar rätt roligt det där... Ska nog bygga lite jag oxå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0