Inatt...

... ska jag alltså jobba på nya förlossningen *ler* jag har varit där ett arbetspass innan o det gick ju över förväntan så det borde ju gå bra även denna gång :D


I Birsta iaf.. så åt jag köttbullar o köpte mig två långärmade "undertröjor".. en vit o en grön.. vet ju inte riktigt om jag passar i grönt men man måste ju testa *S* kan ju alltid ha den under nått annat så jag slipper frysa, vilket jag gör konstant numera.. förstår inte att jag kan frysa så mkt att jag tom blir blålila om naglarna haha... appropå det så ska jag lägga mig under filten o slumra till en stund nu...

Kommentarer
Postat av: Mikael

Klart du klär i grönt. Allt klär en skönhet :).



Tack för en fin och varm kommentar på min blogg :). Det värmde :).



PS! Det är attraktivt med intelligenta kvinnor :). Du vet nog vad jag menar om du tänker efter :).

2008-09-23 @ 21:59:37
URL: http://mickesord.blogg.se/
Postat av: MzBlond

Ja vassego.. den kommentaren är du värd :)



O tack själv... ler stort

2008-09-23 @ 23:46:53
URL: http://thecookie332.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0