Lördag!

Japp jag har en leeeeedig lördag... men detta måste ha varit den längsta dagen på året... å ena sidan så är jag inte van att vara ledig haha.. å andra sidan så funderar jag på en sak som tar upp hela mitt vakna tillstånd... men kommer ingen vart i mina tankar utan stampar på ett ställe om o om igen.. hmm... o egentligen är det ingen märkvärdig sak heller... utan bara om hur jag ska få upp den där j----a kabeln ovanför garderoberna i hallen... är ju tyvärr lite kort i rocken o når inte så bra haha... (Helena P skulle skratta nu... hon brukar be mig ta ner saker från hyllor högt upp i skåpen)  Funderar även på när jag ska ta mig i kragen o börja måla i köket... men samma här.. når inte så bra ovanför skåpen där heller...så lite småsaker som blir stora i mitt huvud... Ja.. jag vet att detta är ett ilandsproblem... men så här är det hemma hos mig på Sallyhill just nu :D Ska göra ett seriöst försök att spika upp kabeln nu så vi slipper snubbla nå mer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0