Första April

Vaknade idag av telefonen (Jaa min nya snygga som inte köptes via internet), det va sonen som ringde för att skoja med mamma. Han sade att han skulle till Stockholm och gå på Grönan... Men sa jag.. det är ju inte öppet nu heller! Nä okejdå.. men jag ska iaf till Stockholm o vara där hela veckan.. OK sa jag lite skeptiskt... April april!! hörde jag från andra änden :D :D vaknade gjorde jag iaf av en häligt go röst.

Telefonaffären slutade med att jag köpte den här i stan. De hade slut på den jag ville ha tyvärr. Hade bestämt mig för en i silver o de kunde skicka en i svart... Nej tack sa jag då! Men måste säga att jag är väldans nöjd med både telefon o kameran i den :) Nu kan jag äntligen ta kort när jag vill o det syns vad det ska föreställa! *ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0