Jahopp...

Har fått min allergispruta o mår nu mkt mkt bättre.. kan faktiskt vara ute utan att ha tagit hela kittet av tabletter, nässpray o ögondroppar. Ögonen är inte ens röda elr uppsvullna längre, o i morse kliade jag i dom utan att det hände nånting :D ja det slutade att klia förståss.. tjohoo! *s*

Idag är det sista April. Vi ska nog grilla men nån brasa vet jag inte om jag orkar med. Va iaf ute på morgonprommis med sonen till skolan, gick vidare o sa hej till mamma på vägen hem :) Fick mig en kopp te o lite skvaller.. not bad.. Sen när jag gick hem så såg jag något väldans fint o tog dumt nog inte upp min mobil för att ta ett kort (detta är ju en av anledningarna till just denna mobil blev inköpt - kameran) jaaja.. det va iaf en björk som det började knoppas på.. jättefint va det o nu får ni gå ut själva till närmsta björk om ni vill se detta hehe..

Nu ska jag se om dammsugaren startar o är sugen på att få äta några dammråttor... inte för att jag egentligen orkar eller har lust men det måste helt enkelt göras.. såna här gånger skulle det varit bra att ha en sambo!

Sonen va en riktig gounge nu på morgonen.. han hade klätt på sig o bäddat sin säng innan jag ens han säga nått till honom.. o inte ett ord om att han va "tvungen" att GÅ till skolan heller utan bara solsken! Åhh.. vad jag älskar såna dagar!!
Hungrig börjar jag bli oxå.. hmm... kanske jag ska äta lunch innan städningen ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0