Vår!

Idag har jag varit hundvakt o det innebär ju att man måste ge sig ut på promenad :D Jag tycker ju om att vara ute så det är bara härligt att få ytterligare en anledning till att gå ut. Mollan o jag började att gå strax efter ett o kom hem efter tre... skönt skönt.. nästan så jag känner av lite träningsvärk i magen *ler* gick o höll in alla valkar så det är nog inte så konstigt att det känns nu två timmar senare haha..

Har ju säkert som precis alla andra upptäckt att det är vår ute! Min upptäckt gjorde jag redan för nån vecka sedan när jag en dag vaknade o såg ut som om jag hade varit i slagsmål med röda svullna ögon o en näsa så täppt att jag knappt fick luft *s* Fick så lov att leta fram delar av förra årets lager av medikamenter... allt för att försöka få se så normal ut som möjligt igen hehe.. men tyvärr är det svårt att komma dit har det visat sig när man börjar försent.... ringde vår kära vårdcentral iaf o beklagade mig över detta dilemma med att inte medicinen fungerar som den ska o sa att jag vill ha recept på sprutan jag brukar kunna ta när det är så här... o fick till svar att den har man slutat ge!! jag blev ett stort frågetecken iaf... o sen eftersom jag inte va listad på denna vårdcentral så skulle jag ringa den gamla... sagt o gjort.. ringde då bara helt enkelt o beställde receptet via telefonsvarare.. :)
Men det finns faktiskt fördelar med våren oxå.. allt är inte pest o pina *s* Det är väldans härligt när det börjar komma fram knoppar o det gror till höger o vänster... Att få sitta i solen är inte heller så dumt... Jag njuter trots allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0