Idag har jag bestämt mig..

..för att jag ska ta tag i min viktminskning igen! Jag ska ha maskerad om 2 månader o ska då vara ganska lättklädd. hahaha...

Mätte o vägde mig imorse, så jag vet hur det går... Kollade även upp mit BMI. Det ligger på 30,5.. vilket alltså är fetma! Uscha det är skrämmande! o jag har ju faktiskt redan innan gått ner 26 kg... vill inte tänka på vad jag hade för BMI innan. Det stog att jag skulle behöva gå ner ca 16 kg för att nå normalvikt, fast det visste jag ju redan.. hehe... 

Har iaf idag börjat att bara äta måltidsersättningar. Så nu ska jag leva på under 800 kcal om dagen i minst 2 veckor! Det har gått bra än så länge, har ätit en gröt m äpple o kanelsmak. Gröten smakade hyffsat (fick tillsätta mer kanel) o jag är mätt. Snart dags för "lunchen" som kommer att bestå av en shake, middag o mellisar... same same.. :)

Hmmm...



Kommentarer
Postat av: Raija

Känner att jag skulle behöva den mattan på bild. Adopterar du bort den?

2010-09-02 @ 06:03:07
URL: http://raija.mono.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0