Japp... så är det

Jag sitter på jobbet.. igen.. som vanligt... vi har lugna gatan här. Ingen anstormning på porten alls. Så jag kan konstatera att de patienter som finns här har det ganska bra :D Fast vad vet jag?!? De kanske tycker att de får fööööör mkt uppmärksamhet oxå hehe... men då kan man ju svara: bättre det.. än att inte få uppmärksamhet alls!

Iaf så va sonen o jag ute i pulkbacken igår när jag kommit hem från jobbet. Hur kul va inte det då!! Vi skrattade så vi tjöt när vi flög ner för backen.. sen att en sväng nerför backen slutade med att vi vurpade o körde över sonens fot verkade inte göra så mkt alls. Han va snabbt uppe o sprang upp för backen igen, hade det varit nån annan gång så hade han knappt kunnat gå på en vecka haha.. men nuuuuuu...... kändes det inte alls tydligen. Vad gör man inte för ett pulkåk????

Ska ta mig till Birsta imorrn... MED BUSS! Japp.. Kakan är nu ute ur mitt liv *snyft* Men det är tur att det går så många bussar dit att det inte gör så mkt alls :D (försöker intala mig själv att det inte är så farligt att vara utan bil, gratis motion osv..) JA jag ska erkänna att lite sorgligt känns det trots allt att inte ha en bil man haft ensamrätten på i fem år.
Men nu ska jag inte sitta här o slöa mer, utan nu ska jag vara lite social med mina kollegor.... o ta en kopp te hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0