Träning

Idag har jag varit på orkopeden och aktiverat mitt passerkort så jag kan komma in där när jag känner för att träna, vilken tid på dygnet som helst.. Hmm.. kanske inte har sååå stor lust mitt i natten men ja.. ni förstår vad jag menar.. Ska dessutom få en genomgång av redskapen på onsdag. Vilket innebar att jag nu va "tvingad" att inhandla nya träningskläder :D Köpte mig ett par svarta byxor o en vit o en svart tröja.. Alla måsten har ett måste efter sig så jag blev tvingad att prova dessa nu när jag kommit hem... Snyggt måste jag säga hihi... Iväll har jag inte nån större lust att varken träna eller ta mig en promenad... men så visar stegräknaren på 15213 steg.. så att jag sitter nöjd o belåten i soffan ikväll... har jag inget dåligt samvete över ;)

Köpte även nya glas på ikea... känns skönt att kunna få byta ut mina gamla som nu håller på o går sönder ett efter ett... O naturligtvis så kommer ett MEN.. Skulle även köpt de som va lite större... såå.. imorrn blir det en sväng dit igen. 



Så här ser de ut... mina nya glas

Kommentarer
Postat av: LogLady

Behöver också nya glas, tror jag har ETT helt glas kvar! Sanslöst!!



Jasså, träna? Blir så när man är nykär, va?;) Blir det inte mer skola??

2009-01-12 @ 20:24:07
Postat av: MzBlond

Jooo... men inte nu.. kanske till hösten.

Träningen har nog inte så mkt med kärleken att göra utan mer på att jag börjat gå upp i vikt isf ner haha... kanske har m kärleken att göra iaf??

2009-01-12 @ 22:19:08
URL: http://thecookie332.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0