Nice..

.. är ju inte vädret hehe.. men mkt annat :) Jag är tex ledig i två dagar *wiiiie* Sonen o jag ska bara ta det lugnt o finnas till dessa dagar. Ja alltså så ska vi njuta av varandras sällskap.. han ska till fadern o fira midsommar så det gäller att passa på. Själv har jag tänkt att jag ska ta picnickorgen o bege mig till närmsta (elr inte närmsta) midsommarfirande o resande av midsommarstång... Ja alltså om det är finväder eller iaf uppehåll :D I släptåg har jag ett väldans trevligt sällskap... Alias Mr M.. :) Efter picnicen så blir det till att grilla till middag :P Sen som avslutning på en förhoppningsvis mysig dag så ska jag jobba... Kicki, min just nu väldigt stooooooora kompis, har bokat in sig då *s* Får hålla tummarna att det blir så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0