På jobbet

Är på jobbet så här mitt i natten.. o lugna gatan... :D

Men iaf på vägen hit så satt jag på bussen (som vanligt) o filosoferade, kikade på alla människor som denna lördag säkert skulle hitta på roligare saker än mig... eller näe jag kommer ju med största sannorlikhet må mkt mkt bätte än de flesta jag såg :) när jag satt där o kollade så tänkte jag för mig själv att en del kan inte ha varit med sina bästa kamrater för då hade de inte fått gå ut i dom kläder de själva valt hehe... grymt tänkt jag vet, men tyvärr väldans sant.. en del kläder passar inte på alla! En tjej hade nätstrumpor o en tröja som knappt nådde nedanför stjärten, modernt jag vet, men trots det inte snyggt! Nästa hade oxå nån liknande outfit... men det jag ville komma till är ju att de har kompisar som va fint klädda.. inte detta "fjortismode".  Det verkar inte finnas nått som egentligen kan kallas mode idag. Menar bara att på 80talet såg man ju ut på ett sätt, samma med 60 o 70 talen.. idag tar man ju bara det som är nämast *s*

På bussen va vi ungefär sju st som va på väg mot staden, ett par med hund, tre tonårstjejer o en kille... två av tjejerna kände varandra o den tredje satt för sig själv... MEN de hade likadana frisyrer allihopa *s* Ja du vet en sån där frisyr där det är uppklippt, snebena med luggen nästan för ena ögat o lite tuperat o rufsigt bak... blev nästan lite full i skratt när jag såg det hehe...ja ungefär lika klädstil oxå... Perfect match. Hade de inte toktuperat så det såg ut som om de precis klivit upp ur sängen så är det en snygg frisyr, så jag förstår att många har den... har väl nästan en sån variant själv!

Appropå mode.. Vad är det för snyggt med denna Sundsvallbyxa??? Kan nån vara så snäll o förklara för mig..

Oh.. vad jag känner mig som en gammal gnällkäring nu *asg*  (kanske ska ursäkta mig med att det är mitt i natten)

Såg ju andra saker oxå... kanske lite mer tråkiga o helt ointressanta som att en mås flög runt med ena benet nere (hade nog fel på landningstället) eller att drakarna är framme igen :) det är ju alltid lika trevligt för då måste ju sommaren vara i antågande..

Ja.. välj själv vad som är mest intressant ;)

Nu ska jag se om jag kan hitta nått att göra för att hålla mig vaken... Tack o go'natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0